Õpetajate päev 2024

Reedel, 4. oktoobril, tähistas Narva Gümnaasium õpetajate päeva. Päev algas piduliku aktusega, kus erilise etteaste tegid õpetajad, esitades hümni. Koolibänd The NARG pakkus meeleolukat muusikat, ning õpilase kirjutatud ja esitatud luuletus tõi kuulajatesse sooja tunde ja äratundmisrõõmu.

Koolijuht Teivi Gabriel jagas oma kõnes südamlikku lugu õpetaja ameti väljakutsetest ja rõõmudest: „Õpetaja töö ei ole alati lihtne. Tihti jäävad tema pingutused märkamatuks ja teda hinnatakse ainult eksamite ja testide tulemuste järgi, mitte selle põhjal, kui palju ta on aidanud õpilastel kasvada ja areneda. Kuid õpetaja jätkab, sest teab, et tema töö viljad ei ole alati koheselt nähtavad.” Ta lisas: „Ja siis, ühel päeval, tuleb endine õpilane ja ütleb: „Te ei pruugi seda mäletada, aga te andsite mulle just selle, mida vajasin. Tänu teile suutsin ma enesekindlalt edasi liikuda.””

Aktusel kuulutati välja ka uus õpilasesinduse koosseis ning anti üle NARG aasta kolleegi ja NARG aasta õpetaja tiitlid. Aasta õpetaja tiitli pälvis Natalja Jemeljanova, kes oli üllatunud ja liigutatud, saades kuulda tugevat aplausi. Oleme tema üle väga uhked ja tänulikud!

Pärast aktust said õpetajad päeva nautida, kui kooli juhtimine anti sümboolselt üle G3 õpilastele, kelle kätte anti ka kooli võti – vastutuse ja ühtsuse sümbol. Samal ajal suundusid õpetajad kolmesse töötuppa, et proovida uusi ja huvitavaid tegevusi:

  • Lõhnava kaardi meisterdamise töötuba NART-is pakkus õpetajatele loovat väljundit, kus kasutati materjalidena musta teed, aroonia marju ja salvei lehti.
  • Improteatri töötuba Vaba Laval tõi välja sarnasused näitlejatöö ja õpetamise vahel – mõlemad vajavad aega ja keskendumist.
  • Kontoritöötaja jooga töötuba Narva Kolledžis osutus kasulikuks ja tõhusaks. Harjutati lihtsaid liikumisvõtteid, mida saab kasutada igapäevaselt, et parandada tasakaalu ja silmade tervist. Need harjutused sobivad hästi ka tundidesse liikumispausideks.

 

Päeva lõpetas meeleolukas meeskonnalõuna restoranis MANGAL, kus jagati muljeid ning tunnustati igaüht hea sõnaga.

Õpetajad on tõepoolest suure südamega kangelased. Hoiame ja väärtustame neid mitte ainult kord aastas, vaid iga päev!

NARG aasta õpetaja 2024 ja NARG aasta kolleeg 2024 tunnustuse üleandmine

Oluline on märgata erilisi inimesi enda ümber. Mitte ainult märgata, vaid tunnustada ja kiita hea sõnaga. Õpetajate päeva aktusel andis kool välja kaks tunnustust: NARG aasta õpetaja ja NARG aasta kolleeg. Oleme äärmiselt uhked enda inimeste üle.

NARG aasta kolleeg 2024 – Anastassia Ananina

Aasta kolleegi tiitel kuulub inimesele, kes paistab tõeliselt silma oma tähelepanelikkuse ja abivalmidusega. Ta on alati kursis kõigega, mis koolis toimub, ning tal on lahke süda ja avatud meel.

Kolleegid on öelnud, et Anastassia on nagu tugev õlg, kellele võib toetuda. Ta on esimesena valmis aitama oma kolleege nende murede ja küsimustega. Empaatilisus ja probleemide lahendamisele orienteeritus teevad temast mõnikord tõelise kangelase. Kolleegid on talle äärmiselt tänulikud nii emotsionaalse toetuse kui ka koheselt rakendatavate lahenduste pakkumise eest.

Anastassia on mitte ainult kolleeg, vaid ka mentor mentoriks olemisel. Kahtlemata on ta töökas, asjalik ja panustab igasse ettevõtmisse NARGis 100%.

 

NARG Aasta õpetaja 2024 – Natalja Jemeljanova

Meie aasta õpetajal on õpilaste sõnul erakordne mõju oma õpilastele. Ta on õpetaja, keda kõik õpilased hindavad tema sõbralikkuse ja abivalmiduse tõttu. Õpilased kirjeldavad teda kui õpetajat, kes ei paku mitte ainult teadmisi, vaid oskab luua ka toetava ja motiveeriva õhkkonna.

Natalja õpetab matemaatikat oskuslikult ning tema tundide kaasahaaravus muudab õppeprotsessi hästi jälgitavaks. Paljud õpilased on rõhutanud, et nad saavad alati temalt abi, kui nad vajavad tuge keeruliste ülesannete lahendamisel. Tema positiivne ja heas tujus olemine muudab aine õppimise nauditavaks ning inspireerib õpilasi saavutama suurepäraseid tulemusi.

Õpilaste sõnul motiveerib ta neid mitte ainult teadma, vaid ka mõtlema, ning julgustab neid küsima ja avardama oma silmaringi.

Natalja on tõeliselt eriline õpetaja, kelle panus õpilaste haridusse nende endi sõnul on hindamatu. 

 

Aitäh, et teete enda tööd südamega!

Edgar Lennuk

kogukonnajuht

Edgari peamine roll on toetada erinevate õpilasaktiivide tegevust koolis, kaasata kogukonda kooli tegevustesse, luua ja hoida kontakte partneritega ning organiseerida huvihariduslikku tegevust. 

Ta on lõpetanud Sisekaitseakadeemias tolli ja maksunduse eriala, töötanud uurijana ning olnud kaitseväes Sõjaväepolitsei Vahipataljonis ja Kalevis. Noorsootööga on ta tegelnud varemgi, korraldades kohalikke ja rahvusvahelisi kodanikuühiskonna- ja noortealaseid projekte. 

Narva Gümnaasiumis soovib ta muuta õpilaste koolielu dünaamilisemaks ja mitmekülgsemaks, toetada Narva linna noorte aktiivsust ning rikastada nende haridusteed. 

Toomas Nõmmiste

JUHTÕPETAJA

Juhtõpetaja peamised ülesanded on toetada iga õpilase arengut ning aidata õpilasel  kujundada huvi- ja võimetekohast õpiteed, panustada kooli sisehindamis-, arendus- ja koolitustegevustesse, toetada oma õpetajate meeskonna professionaalset arengut ja heaolu. 

Toomas on lõpetanud Tartu Ülikooli kehakultuuriteaduskonna liikumis- ja sporditeaduste õppekaval. Kogu tema teadlik tööelu on olnud seotud inimestega ja inimeste juhtimisega põhimõttel “koostöö toob tulemuse”.

Narva Gümnaasiumis soovib Toomas panustada noorte loova mõtlemise arendamisse. Ta peab oluliseks arendada noortes iseseisva ja koostöö tegemise oskust, teistega arvestamist ja vastutamist tehtu eest.

Veronika Zhurina

JUHTÕPETAJA

Juhtõpetaja peamised ülesanded on toetada iga õpilase arengut ning aidata õpilasel  kujundada huvi- ja võimetekohast õpiteed, panustada kooli sisehindamis-, arendus- ja koolitustegevustesse, toetada oma õpetajate meeskonna professionaalset arengut ja heaolu.

Veronika on omandanud loodusainete õpetaja magistrikraadi Tallinna Ülikoolis ning töötanud Narva koolides geograafia- ja bioloogiaõpetajana.

Narva Gümnaasiumis soovib Veronika muuta õppeprotsessi huvipakkuvamaks ja mitmekülgsemaks ning kaasata aineõpetajaid kooli arendustegevustesse. Talle on väga oluline, et kõik tunneksid end koolis hästi ja turvaliselt.

Riina Vaht

JUHTÕPETAJA

Juhtõpetaja peamised ülesanded on toetada iga õpilase arengut ning aidata õpilasel  kujundada huvi- ja võimetekohast õpiteed, panustada kooli sisehindamis-, arendus- ja koolitustegevustesse, toetada oma õpetajate meeskonna professionaalset arengut ja heaolu.

Riina on omandanud Tartu Ülikoolis doktorikraadi geograafia ja selle füüsikaliste protesside erialal, õpetajakogemuse on saanud nii Eesti kui ka Inglismaa koolides.

Elupõlise õppijana soovib Riina Narva Gümnaasiumis näidata, et hobi saab olla sinu töö ning õppimine on intelligentse inimese sündroom.

Mariliis Randmer

ÕPIANALÜÜTIK- HARIDUSTEHNOLOOG

Mariliisi peamised ülesanded on tegeleda koolis digikultuuri loomisega, juurutada ning arendada õpianalüütika võimalusi õppimise ja õpetamise toetamiseks.

Mariliis on õppinud kommunikatsiooni ja andragoogikat. Omandamisel on magistrikraad Tartu Ülikoolis Ühiskonna ja infoprotsesside analüüsi õppekaval. 

Tema jaoks sai oluliseks väljakutse koostöös tugeva ja toetava meeskonnaga luua üht maailma parimatest koolidest.

Triin Kallip

ÕPPELOGISTIK

Triinu ülesandeks on kogu õppekorralduse logistika planeerimine alates õpetajate koormusest, tunnijaotuskavadest kuni õpilaste tunniplaani koostamiseni välja.

Ta on lõpetanud õpingud Tartu Ülikoolis inglise keele ja kirjanduse erialal, õppides magistratuuris süvitsi inglise keelt, kirjandusteadust ja tõlketeadust. Sel kevadel omandab Triin järjekorras teise magistrikraadi ja seda võõrkeeleõpetaja erialal.

Tema soov on luua kool, kus iga koolipere liige tunneb end turvaliselt ja hoituna, kus õppimine toetab igaühe individuaalseid valikuid ja õpiteed, ning loomulikult mis annab gümnasistile kolme keele oskust.

Tatjana Okuneva

ÕPPEJUHT

Õppejuhi ülesandeks on tagada õppe- ja kasvatustegevuse ladus korraldus, lähtudes kooli arengueesmärkidest, luua iga õpilase jaoks tingimused kaasaegse ja kvaliteetse hariduse saamiseks.

Tatjana on lõpetanud Tartu Ülikooli filosoofiateaduskonna eesti keele teise keelena eriala, saanud põhikooli ja gümnaasiumi eesti keele ja kirjanduse õpetaja ning keelekümblusõpetaja ettevalmistuse. 

Tatjana leiab, et on oluline toetada noorte kujunemist aktiivseteks ja vastutustundlikeks kodanikeks, kes mõtlevad, märkavad ja hoolivad.

Teivi Gabriel

Koolijuht

Koolijuht on kogu koolimeeskonna eestvedaja, kes läbi tõenduspõhise koolijuhtimise tagab igaühe arengut toetava keskkonna, kus sügav headus ja vastutus tööõnne kujundamise eest on jagatud. 

Teivi on omandanud Tallinna Ülikoolis andragoogika erialal bakalaureusekraadi ja hariduse juhtimise erialal magistrikraadi. Läbinud  edukalt Haridus- ja teadusministeeriumi ning HARNO poolt korraldatud koolijuhtide järelkasvuprogrammi.

Koolijuhina usub, et muutus algab just meist endist. Näeb, endal rolli olla eksimist ja õppimist toetava koolikultuuri looja ning tööõnne kujundaja number üks.