Edgar Lennuk

kogukonnajuht

Edgari peamine roll on toetada erinevate Ôpilasaktiivide tegevust koolis, kaasata kogukonda kooli tegevustesse, luua ja hoida kontakte partneritega ning organiseerida huvihariduslikku tegevust. 

Ta on lĂ”petanud Sisekaitseakadeemias tolli ja maksunduse eriala, töötanud uurijana ning olnud kaitsevĂ€es SĂ”javĂ€epolitsei Vahipataljonis ja Kalevis. Noorsootööga on ta tegelnud varemgi, korraldades kohalikke ja rahvusvahelisi kodanikuĂŒhiskonna- ja noortealaseid projekte. 

Narva GĂŒmnaasiumis soovib ta muuta Ă”pilaste koolielu dĂŒnaamilisemaks ja mitmekĂŒlgsemaks, toetada Narva linna noorte aktiivsust ning rikastada nende haridusteed. 

Marko SandrE

HALDUSSPETSIALIST

Marko peamised ĂŒlesanded on kooli heakorra jĂ€lgimine, remondi- ja hooldustöödega seotud tegevuste korraldamine, koolihoone tuleohutusega seotud tegevuste koordineerimine ning töötervishoiu- ja tööohutusalaste ĂŒlesannete tĂ€itmine. 

Marko on töötanud erinevates eraettevĂ”tetes mĂŒĂŒgi, halduse ja projektijuhtimise suunal. TĂ€iendĂ”pet on omandanud erinevates koolides ja ettevĂ”tetes nii juhtimise, projektijuhtimise kui mitmete muude suundade kohta, mis aitavad lahendada tööga seotud kĂŒsimusi.

RiigigĂŒmnaasiumisse tööle asumine on Marko jaoks kaua oodatud ja lĂ€bimĂ”eldud vĂ€ljakutse – olla osake suurest ĂŒhiskondlikust projektist, anda oma panus Eesti elu paremaks muutmisesse.

Toomas NÔmmiste

JUHTÕPETAJA

JuhtĂ”petaja peamised ĂŒlesanded on toetada iga Ă”pilase arengut ning aidata Ă”pilasel  kujundada huvi- ja vĂ”imetekohast Ă”piteed, panustada kooli sisehindamis-, arendus- ja koolitustegevustesse, toetada oma Ă”petajate meeskonna professionaalset arengut ja heaolu. 

Toomas on lĂ”petanud Tartu Ülikooli kehakultuuriteaduskonna liikumis- ja sporditeaduste Ă”ppekaval. Kogu tema teadlik tööelu on olnud seotud inimestega ja inimeste juhtimisega pĂ”himĂ”ttel “koostöö toob tulemuse”.

Narva GĂŒmnaasiumis soovib Toomas panustada noorte loova mĂ”tlemise arendamisse. Ta peab oluliseks arendada noortes iseseisva ja koostöö tegemise oskust, teistega arvestamist ja vastutamist tehtu eest.

Veronika Zhurina

JUHTÕPETAJA

JuhtĂ”petaja peamised ĂŒlesanded on toetada iga Ă”pilase arengut ning aidata Ă”pilasel  kujundada huvi- ja vĂ”imetekohast Ă”piteed, panustada kooli sisehindamis-, arendus- ja koolitustegevustesse, toetada oma Ă”petajate meeskonna professionaalset arengut ja heaolu.

Veronika on omandanud loodusainete Ă”petaja magistrikraadi Tallinna Ülikoolis ning töötanud Narva koolides geograafia- ja bioloogiaĂ”petajana.

Narva GĂŒmnaasiumis soovib Veronika muuta Ă”ppeprotsessi huvipakkuvamaks ja mitmekĂŒlgsemaks ning kaasata aineĂ”petajaid kooli arendustegevustesse. Talle on vĂ€ga oluline, et kĂ”ik tunneksid end koolis hĂ€sti ja turvaliselt.

Riina Vaht

JUHTÕPETAJA

JuhtĂ”petaja peamised ĂŒlesanded on toetada iga Ă”pilase arengut ning aidata Ă”pilasel  kujundada huvi- ja vĂ”imetekohast Ă”piteed, panustada kooli sisehindamis-, arendus- ja koolitustegevustesse, toetada oma Ă”petajate meeskonna professionaalset arengut ja heaolu.

Riina on omandanud Tartu Ülikoolis doktorikraadi geograafia ja selle fĂŒĂŒsikaliste protesside erialal, Ă”petajakogemuse on saanud nii Eesti kui ka Inglismaa koolides.

ElupĂ”lise Ă”ppijana soovib Riina Narva GĂŒmnaasiumis nĂ€idata, et hobi saab olla sinu töö ning Ă”ppimine on intelligentse inimese sĂŒndroom.

Karis Peetsalu

JUHTÕPETAJA

JuhtĂ”petaja peamised ĂŒlesanded on toetada iga Ă”pilase arengut ning aidata Ă”pilasel  kujundada huvi- ja vĂ”imetekohast Ă”piteed, panustada kooli sisehindamis-, arendus- ja koolitustegevustesse, toetada oma Ă”petajate meeskonna professionaalset arengut ja heaolu.

Karis  on omandanud Tallinna Ülikooli kasvatusteaduste diplomi ĂŒhes magistrikraadi ja Ă”petajakutsega. Ometi peab ta olulisemaks ĂŒlikoolidiplomist kraadiĂ”pingutele jĂ€rgnenud Ă”piteed, mis ĂŒhes praktiliste vĂ€ljakutsetega jĂ€tkub tĂ€naseni.

Ida-Virumaa patrioodina nĂ€eb ta Narva GĂŒmnaasiumi riigi- ja kogukonnakoolina, mis ĂŒhendab rahvusi ja kultuure, toob kokku praktikutest spetsialistid ja motiveeritud Ă”petajad, et koos luua turvaline ja inspireeriv Ă”pikeskkond noorte tulevikuloojate ja homse hoidjate kujundamiseks.

Edgar Lennuk

KOGUKONNAJUHT

Edgari peamine roll on toetada erinevate Ôpilasaktiivide tegevust koolis, kaasata kogukonda kooli tegevustesse, luua ja hoida kontakte partneritega ning organiseerida huvihariduslikku tegevust.

Ta on lĂ”petanud Sisekaitseakadeemias tolli ja maksunduse eriala, töötanud uurijana ning olnud kaitsevĂ€es SĂ”javĂ€epolitsei Vahipataljonis ja Kalevis. Omandamisel on magistrikraad Tartu Ülikoolis Haridusinnovatsiooni Ă”ppekaval. Noorsootööga on ta tegelnud varemgi, korraldades kohalikke ja rahvusvahelisi kodanikuĂŒhiskonna- ja noortealaseid projekte.

Narva GĂŒmnaasiumis soovib ta muuta Ă”pilaste koolielu dĂŒnaamilisemaks ja mitmekĂŒlgsemaks, toetada Narva linna noorte aktiivsust ning rikastada nende haridusteed.

Mariliis Randmer

ÕPIANALÜÜTIK- HARIDUSTEHNOLOOG

Mariliisi peamised ĂŒlesanded on tegeleda koolis digikultuuri loomisega, juurutada ning arendada Ă”pianalĂŒĂŒtika vĂ”imalusi Ă”ppimise ja Ă”petamise toetamiseks.

Mariliis on Ă”ppinud kommunikatsiooni ja andragoogikat. Omandamisel on magistrikraad Tartu Ülikoolis Ühiskonna ja infoprotsesside analĂŒĂŒsi Ă”ppekaval. 

Tema jaoks sai oluliseks vĂ€ljakutse koostöös tugeva ja toetava meeskonnaga luua ĂŒht maailma parimatest koolidest.

Triin Kallip

ÕPPELOGISTIK

Triinu ĂŒlesandeks on kogu Ă”ppekorralduse logistika planeerimine alates Ă”petajate koormusest, tunnijaotuskavadest kuni Ă”pilaste tunniplaani koostamiseni vĂ€lja.

Ta on lĂ”petanud Ă”pingud Tartu Ülikoolis inglise keele ja kirjanduse erialal, Ă”ppides magistratuuris sĂŒvitsi inglise keelt, kirjandusteadust ja tĂ”lketeadust. Sel kevadel omandab Triin jĂ€rjekorras teise magistrikraadi ja seda vÔÔrkeeleĂ”petaja erialal.

Tema soov on luua kool, kus iga koolipere liige tunneb end turvaliselt ja hoituna, kus Ă”ppimine toetab igaĂŒhe individuaalseid valikuid ja Ă”piteed, ning loomulikult mis annab gĂŒmnasistile kolme keele oskust.

Tatjana Okuneva

ÕPPEJUHT

Õppejuhi ĂŒlesandeks on tagada Ă”ppe- ja kasvatustegevuse ladus korraldus, lĂ€htudes kooli arengueesmĂ€rkidest, luua iga Ă”pilase jaoks tingimused kaasaegse ja kvaliteetse hariduse saamiseks.

Tatjana on lĂ”petanud Tartu Ülikooli filosoofiateaduskonna eesti keele teise keelena eriala, saanud pĂ”hikooli ja gĂŒmnaasiumi eesti keele ja kirjanduse Ă”petaja ning keelekĂŒmblusĂ”petaja ettevalmistuse. 

Tatjana leiab, et on oluline toetada noorte kujunemist aktiivseteks ja vastutustundlikeks kodanikeks, kes mÔtlevad, mÀrkavad ja hoolivad.

Teivi Gabriel

Koolijuht

Koolijuht on kogu koolimeeskonna eestvedaja, kes lĂ€bi teadus- ja tĂ”enduspĂ”hise koolijuhtimise tagab igaĂŒhe arengut toetava keskkonna, kus sĂŒgav headus ja vastutus tööÔnne kujundamise eest on jagatud. 

Teivi on omandanud Tallinna Ülikoolis andragoogika erialal babalaureusekraadi ja hariduse juhtimise erialal magistrikraadi. LĂ€binud  edukalt Haridus- ja teadusministeeriumi ning HARNO poolt korraldatud koolijuhtide jĂ€relkasvuprogrammi.

Koolijuhina usub, et muutus algab just meist endist. NĂ€eb, endal rolli olla eksimist ja Ă”ppimist toetava koolikultuuri looja ning tööÔnne kujundaja number ĂŒks.